لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
یکشنبه ۱۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۱۰:۱۴

یک مرد به اتهام تجاوز جنسی بر خواهرش در شبرغان بازداشت شد


یک مرد به اتهام تجاوز جنسی بالای خواهرش در شهر شبرغان از سوی پولیس بازداشت شده است.

عبداللطيف اسحاق زی آمر کشف جرايم جنايى قوماندانى امنيه جوزجان می گويد که بر مبنای درخواست این خانم برادرش را بازداشت نموده و در تحقیقات خود گفته است که او بنابر خواست خواهرش با او همبستر شده است و جبراً بر وی تجاوز نکرده است:

" فرد دستگير شده، مجرد بوده و ریکشا رانی می کرد و 26 سال دارد. وی ادعا می کند که به خواست خواهرش دست به چنین عمل زده است.
اما خواهرش مدعى است که برادرش، مکرراً وى را لت و کوب می نمود و تقاضاى همبستر شدن را می کرد، اما وى از ترس، اتاق را به روى خود بسته می کرد و همیشه تنها می خوابید."


خواهر این مرد می گوید که برادر اش در نیمه شب داخل اطاقش شده و به زور بر وی تجاوز جنسی کرده است:

" شب گذشته هوا کمى گرم بود، کلکين اتاق خوده باز کرده خوابیدم که حوالی ساعت دو بجه شب برادرم داخل شده، دست و پايم را بست و با تهديد چاقو مرا روسياه ساخت."

وی افزود که برادر اش همواره وى را لت و کوب می کرد و پول هایش را می دزدید و همین حرکات او باعث شد که شوهرش وی را طلاق دهد.

وی اضافه کرد که تمام اعضاى فامیل را از ظلم و کوشش دريدن عفت توسط برادرش آگاه ساخته بود.

وى که يک پسر هفت ساله دارد، افزود که تا صنف چهارم درس خوانده و برادرانش ديگر نگذاشتند که به مکتب برود و زندگى خود را از طريق کالا شويى به پيش می بُرد.

اين خانم گفت که بعد از اين عمل، پوليس را در جريان گذاشت و پوليس برادر اش را دستگير نموده است.

این خانم می گوید، اگر مسوولین به برادر اش جزا ندهند بعد از رهایی او را خواهد کشت.

هر چند قبل از این نیز گزارش های مبنی بر تجاوز های جنسی بالای کودکان و زنان در ولایت جوزجان نشر شده، اما این نخستین بار است که یک مرد به اتهام تجاوز جنسی بر خواهرش بازداشت می شود.

گزارشگر: محمد عالم رحمانیار
XS
SM
MD
LG