لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۳۷

تجلیل از روز تبنگی‌ها و دست فروشان


هفته گذشته از روز بین المللی تبنگی و دست فروشان شهر طی محفلی تجلیل شد. در این محفل که تمام دست فروشان و کراچی وانان شهر شرکت داشتند تعدادی از مقامات بلند چوکی به شمول پولیس های چاراهی و ترافیک ها نیز اشتراک داشتند.

آقای ترافیک زاده که در این محفل حضورداشت در باره تجلیل از روز دست فروش و تبنگی چنین گفت: بسیار خوشحال هستم که از روز بین المللی دست فروش تبنگی تجلیل به عمل میایه چرا دست فروش و تبنگی نصف از پیاده رو سرک های ماره تشکیل میتن چرا که اگه اینها نباشن پیاده رو های سرک هاره کی بند کنه هه؟ امید تمام پولیس های سرک ها و چاراهی ها همی تبنگی ها و دست فروش هاست اگه اینها نباشن ما از کی حق بگیریم؟

این محفل که ساعت هشت صبح آغاز شده بود تا ساعت شب دوام داشت و اشتراک کننده گان این محفل برای سه بار یعنی صبح چاشت و شو نانا نوش جان کردند. گفته می شود که مصارف این محفل از سوی یک انجیو پرداخته شده است. رئیس این انجیو در مورد به مربای مرچ گفت:

ولا ما وقتی بودیجه سال ۲۰۱۵ ره حسابی کردیم یک ده هزار دالرک اضافه بود و حیران مانده بودیم که ای ده هزار دالرک سر چی به مصرف برسانیم دفعتاً به فکر ما رسید که بیایین از روز دست و فروش تبنگی تجلیل کنیم و همو بود از ای روز با برگزاری ای محفل که ده سر سرک عمومی برگزار شده تجلیل کدیم که خودش خدمت به کشور عزیز است.

در این محفل چنانچه گفتیم دست فروشان و تبنگیان شهر نیز حضور داشتن و با صدا های گوناگون و اشپلاق به محفل رنگ و رونق بخشیدن. این محفل با لگد زدن پولیس های چاراهی و ترافیک به تبنگیان و دواندن شان از ای لب سرک به او لب سرک به پایان رسید.

please wait

No media source currently available

0:00 0:10:59 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG