لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۳۱ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۱۰

چرا حرکت دستان ولادیمیرپوتین نا متوازن است؟


ولادیمیرپوتین رییس جمهور روسیه
ولادیمیرپوتین رییس جمهور روسیه

یک تیم دکتوران اعصاب در اروپا می گوید، بر اساس مطالعات که تازه صورت گرفته است اینکه ولادیمیرپوتین رییس جمهور روسیه با یک ژست خاص حرکت کرده، دست راستش را کمتر حرکت می دهد نتیجهء آموزش هایست که در سازمان ک. جی بی (KGB) یا استخبارت روسیه در مورد شیوهء استفاده از اسلحه برایش داده شده است.

در یک گزارش که به تاریخ چهاردهم اکتوبر در نشریه میدیکل ژورنال بریتانیا چاپ شد، گفته شده بود که ولادیمیر پوتین زمانیکه در ملاعام حاضر می شود به علت بیماری پارکنسن دست راستش را کمتر حرکت می دهد و دستانش حرکت متوازن ندارند.

اما دانشمندان مولف این مطالعات جدید که در پورتگال، ایتالیا و هالند مستقراند می گویند، ولادیمیر پوتین سایر علایم بیماری پارکنسن را نشان نداده است، برعکس طوریکه در یک ویدیو نشان داده می شود، دستان وی بهترین مهارت های میکانیکی را در ورزش های جودو، آببازی و امضای اسناد نشان می دهد.

این مولفان براساس کتاب رهنمای سازمان ک. جی بی (KGB) که به دسترس آنها قرار گرفته است، شیوهء حرکت ولادیمیرپوتین را به آموزش های ک. جی بی (KGB) ارتباط داده اند که وی قبل از آنکه تقاعد کند در دوران شکوهء اتحادشوروی سابق به رتبهء دگروالی در آن رسید.

در این بررسی گفته می شود که براساس دستورالعمل سازمان ک. جی بی (KGB) به اعضای این سازمان آموزش داده می شد که اسلحهء شان را نزدیک سینه با خود حمل کرده، با میلان بطرف چپ حرک کنند و با پیروی از این طریق امکان بیرون کشیدن سریع اسلحه در برابر دشمن فراهم می شود.

باستیان بلویم (Bastiaan Bloem) پروفیسور بیماری های حرکی درمرکز طبی پوهنتون ردبود (Radboud) هالند که این تحقیقات را رهبری کرده است می گوید، تیم وی با آنچه که در نتیجهء این تحقیقات مشاهده کرد، حیرت زده شده است.

این تیم دانشمندان شیوهء حرکت مشابه را در رفتار دیمتری میدودوف صدراعظم روسیه، اناتولی سردیکوف (Anatoly Serdyukov) و سرگی ایوانف وزرای دفاع سابق این کشور و اناتولی سیدروف قوماندان ارشد نظامی روسیه نیز مشاهده کرده اند.

سرگی ایوانف یک مقام سابق سازمان ک. جی بی (KGB) به شمار می آید که مانند ولادیمیر پوتین در جریان جنگ سرد در اروپا ایفای وظیفه کرده است.

و به گفتهء این تیم دانشمندان، اناتولی سردیکوف و اناتولی سیدروف نیز آموزش های خاص نظامی را دیده اند.

please wait

No media source currently available

0:00 0:02:36 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG