لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۱ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۹:۳۲

پیام تبریکی صدراعظم هند بمناسبت سالروز تولد رئیس جمهور غنی


سالروز تولد محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان اکنون در سایت ویکیپیدیا آزاد ۱۹ ماه می درج شده است.

پیش از این همین ویکیپیدیا سالروز تولد رئیس جمهور غنی را ۱۲ فبروری نوشته بود که به همین دلیل نریندرا مودی صدراعظم هندوستان به رویت همین سایت در روز ۱۲ فبروری به آقای غنی از طریق صفحه تیوترش پیام تبریکی سالروز تولدش را فرستاده بود.

نریندرا مودی صدراعظم هند روز جمعه گذشته تاریخ ۱۲ فبروری به رئیس جمهور اشرف غنی که در شهر مونشن جرمنی بود، از طریق صفحه یی تویترش پیام سالروز تولدش رافرستاد.

آقای مودی در آن پیام نوشته بود که سالگرد تولدت مبارک و به وی آرزوی طول عمر، سلامتی و موفقیت کرده بود.

رئیس جمهور غنی نیز در پاسخ به وی از شهر مونش جرمنی نوشت که آقای صدراعظم سلام های مرا بپذیرید، هر چند سالروز تولد من در ۱۹ ماه می است اما باز هم از لطف و مهربانی شما سپاسگزارم.

پس از نشر این پیام ها اکنون در شبکه های اجتماعی بسیاری از افغانها در پیام های شان سالگرد تولد همدیگر را تبریک می گویند و کاربران این شبکه ها نیز می گویند که خوب است تا تاریخ سالروز تولد دقیق نوشته شود.

در گذشته بسیاری مردم برای تبریکی ازدواج، بدنیا آمدن فرزند، فراغت، سالگرد تولد و برخی از مناسبت های دیگر به خانه های دوستان نزدیک شان می رفتند اما نسل جدید بیشتر این مناسبت را از طریق شبکه های اجتماعی به همدیگر با ارسال پیام ها تبریک می گویند.

XS
SM
MD
LG