لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۱۱:۲۵

ستانکزی: هنوز انگیزهء اختطاف احمد شاه وحید روشن نیست


انجنیر احمد شاه وحید معیین وزارت فواید عامه افغانستان
انجنیر احمد شاه وحید معیین وزارت فواید عامه افغانستان
احمد شاه وحید معیین وزارت فواید عامه افغانستان صبح امروز سه شنبه در کابل اختطاف گردید.

قوماندانی امنیه کابل ابراز امیدواری می نماید که هر چه زودتر عاملین قضیه اختطاف انجنیر احمد شاه وحید را بازداشت و به پنجه قانون بسپارند.

انجنیر احمد شاه وحید معیین وزارت فواید عامه افغانستان صبح روز سه شنبه زمانی که از منزل بسوی دفتر می رفت از سوی افراد مسلح ناشناس از منطقه 315 خیرخانه اختطاف شد.

حشمت الله ستانکزی سخنگوی قوماندانی امنیه کابل در صحبت با رادیو آزادی گفت، که پس از وقوع این رویداد نیروهای امنیتی تلاش های جدی را به هدف روشن ساختن این قضیه و رد یابی اختطاف گران آغاز کرده اند:

" به موقع پولیس ما به محل می رسد هم اکنون که من با شما صحبت می نمایم برسی های جدی پولیس قوماندانی امنیه کابل و کارمندان جنایی در این راستا آغاز شده و ما امیدوار هستیم که بتوانیم به زودترین فرصت عاملین این قضیه را دستگیر نمایم. "

آقای ستانکزی همچنان گفت، تا هنوز انگیزه اختطاف آقای وحید روشن نگردیده است که آیا این رویداد به اساس خصومت های شخصی صورت گرفته و یا هم انگیزه سیاسی دارد.

به اساس معلومات قوماندانی امنیه کابل، هنگام اختطاف آقای وحید، راننده وی نیز به اثر فیر رباینده گان زخمی شده است.

در همین حال اعضای مشرانو جرگه نیز از اختطاف آقای وحید ابراز نگرانی کرده از ارگان های امنیتی خواستند تا بخاطر رد یابی اختطاف گران اقدام جدی نماید.

فضل الهادی مسلمیار به روز سه شنبه در جلسه عمومی مشرانو جرگه در این مورد چنین گفت:

" به نماینده گی از شما از ارگانهای امنیتی می خواهم تا بیدار شوند و قضیه احمد شاه وحید را بررسی کرده و گزارش آنرا به این مجلس ارایه نمایند آقای وحید یک انجنیر مسلکی بود باید از بین نرود. "

به اساس گزارش ها در این اواخر سرقت های مسلحانه و قتل ها در شهر کابل افزایش یافته است.

اما در جریان سال روان میلادی اختطاف احمد شاه وحید یک مقام بلند پایه دولتی یک حادثه غیر مترقبه است.


فرشته ندا
XS
SM
MD
LG