لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۸:۰۹

زنان فالبین در بند قرغه دست به فساد اخلاقی می زنند


شماری از باشنده های شهر کابل می گویند، که در شماری از تفریحگاه های شهر برخی از زنانی وجود دارند که سبب فساد اخلاقی می شوند.

در منطقه بند قرغه که یکی از تفریحگاه های شهر کابل بشمار می رود و روزانه ده ها تن جهت تفریح به آنجا می روند، گفته می شود که یک تعداد زنانی وجود دارند که به بهانهء فال بینی دست به فساد اخلاقی می زنند.

به روز جمعه سری زدم به محل تفریحی بند قرغه تا معلوماتی بیشتری در این مورد بدست بیاورم با شماری از این زنان که خود را فال بین معرفی می کردند روبرو شدم.

این زنان از هر رهگذری که از آنجا می گذشت تقاضا می کردند تا فال شان را بیبینند.

این زنان با دستمال های مخصوص سر شان را بسته بودند و با پیراهن های گلدار و آرایش غلیظ صورت، در تفریحگاه قرغه گشت و گذار نموده و به لهجه مخصوص فارسی صحبت می کردند.

اما شماری از افرادیکه به این محل آمده بودند در صحبت با رادیو آزادی گفتند، زنانی که به بهانه فال بینی به این منطقه می آیند سبب فساد اخلاقی شده و به بهانه های مختلف تلاش می ورزند تا با مردان که به این محل میایند رابطه برقرار کنند.

این افراد از حکومت می خواهند تا از رفت و آمد زنانی که به مقاصد غیر اخلاقی در تفریحگاه ها گشت و گذار می کنند، جلوگیری کند.
در این حال مقامات امنیتی شهر کابل موجودیت چنین زنان را در برخی از تفریحگاه ها تایید نموده و می گویند که در مورد فساد اخلاقی به واسطه آنان، تحقیقات را آغاز خواهند کرد.

بند قرغه یک محل تفریحی شهر کابل شمرده می شود که بسیاری از خانواده ها جهت تفریح در روز های رخصتی معمولاً به این محل می روند.

موجودیت این گونه زنان در افغانستان که یک کشور سنتی است بی سابقه پنداشته می شود.
به اساس معلومات اکثریت این زنان از کشور تاجکستان به افغانستان آمده اند.

در گذشته نیز شماری از زنان چینایی به افغانستان آمده بودند و به اساس گزارش ها، بیشتر آنان که در برخی از هوتل های خارجی در کابل مصروف کار بودند و به گفته مقامات امنیتی حکومت افغانستان دست به فساد اخلاقی می زدند، از کشور اخراج شدند.


سحرلیوال
XS
SM
MD
LG