لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۹ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۷:۲۵

کمیته های کاهش دهی خطرات از حوادث طبیعی در سرپل ایجاد شد


به ابتکار دفتر حمایه اطفال افغانستان و به کمک مالی دفتر یونسف سازمان ملل متحد وسازمان غذایی جهان کمیته های کاهش دهی خطرات از حوادث طبیعی در ولایت سرپل رسماً آغاز و به فعالیت نمود.

کمیته های کاهش دهی خطرات از حوادث طبیعی در مرکز و ولسوالی های دور دست ولایت سرپل در حالی ایجاد و به فعالیت آغاز نموده است که بگفته داکتر خان آغا مسوول بخش کاهش خطرات حوادث دفتر حمایه اطفال افغانستان مقیم ولایت سرپل، باشنده گان آسیب دیده شماری از ولسوالی ها و مرکز این ولایت سخت نیاز به مواد غذایی دارند.

داکتر خان آغا گفت: همزمان با ایجاد این کمیته ها توانسته اند با همکاری سازمان غذایی جهان برای بیشتر از 260خانواده آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی مساعدت های غذایی و غیر غذایی را توزیع نمایند.

دفتر حمایه اطفال افغانستان با حمایت مالی یو اس آی دی یا کمک های مردم ایالات متحده امریکا به مردم افغانستان از هفت سال بدین سو در بخش های ظرفیت سازی معلمین مکاتب وزیر بنا سازی معارف ولایت سرپل فعالیت نموده و اکنون بخاطر مساعدت برای آسیب دیده گان ناشی از حوادث طبیعی نیز
فعالیت های خود را گسترش داده است.

به گفته مسوولین این دفتر آنها فعالیت های وسیع را بخاطر رسیده گی به واقعات عاجل روی دست گرفته اند و هدف اساسی شان رساندن کمک های عاجل به آسیب دیده گان حوادث طبیعی می باشد.


گزارشگر: محمد عالم رحمانیار
XS
SM
MD
LG