لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۳۱

تیم ملی فوتبال افغانستان، 5 مقابل 2 بازی را به سوریه واگذار کرد


تیم ملی فوتبال افغانستان در یک مسابقه پر هیجان بازی پنجم مسابقات مقدماتی به جام جهانی را پنج در برابر دو به سوریه واگذار کرد.

علی عسکر لعلی یکی از مربیان تیم ملی فوتبال افغانستان به رادیو آزادی گفت که تیم افغانستان در اوایل این مسابقات خوب نه درخشید و حالت دفاعی را بخود گرفته بود.

اما آقای لعلی تاکید کرد که تیم افغانستان در لحظات اخیر نیمه اول بازی، حالت هجومی را بخود گرفت و در حالیکه سه گول از سوریه را تجربه کرده بود توانست تیم سوریه را یک گول بزند.

افغانستان در نیمه دوم نیز توانست توپ را داخل گول تیم حریف سازد، دو گول افغانستان از سوی نور الله و فیصل شایسته به ثمر رسید.

اما در بیست دقیقه اخیر بازی تیم سوریه حملات اش بر گول افغانستان را بیشتر ساخت و دو بار دروازه تیم ملی افغانستان را باز کرد.

به این شکل افغانستان تیم سوریه را دو گول زد و سوریه با انجام پنج گول بازی را به نفع خود تمام کرد.

افغانستان با این باخت با سه امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و سوریه با این برد 12 امتیاز بدست آورده در صدر جدول قرار گرفت.

در جدول رده بندی فیفا یا فدراسیون جهانی فوتبال، افغانستان در ردیف 150 جا دارد و جایگاه سوریه 27 رده بالاتر، در ردیف 123 است.

این بازی در ستدیوم سیب در شهر مسقط عمان برگزار شده بود و هزاران تماشاچی از طریق تلویزیون ها در افغانستان آنرا مشاهده کردند.

XS
SM
MD
LG