لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۲۹ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۹:۰۸

«ما همه افغانیم، بی آید یکدیگر را در آغوش گیریم»


نجیب الله همت از ولایت دایکندی فعلاً محصل صنف دوم ساینس پوهنتون هرات در پېام خود می نویسد:
تاوقتی که تعصبات قومی، مذهبی و نژادی ریشه کن نگردد، نا امنی از بین نخواهد رفت. همه ما افغان هستیم. بی آییدهمدیگر را در آغوش گرفته و متحدانه در تامین امنیت و صلح سهم بگیریم.


محمد جواد "فرهنگ" از ولایت بامیان ولسوالی ورس منطقه آبدال:
در باره مکتب لیسه آبدال این که جای تعمیر مکتب لیسه آبدال سه سال قبل از طرف یک شخص خیر خواه که از ملکیت خودش بخشیده است تعین گردید اما در باره ساخت تعمیر آن از طرف مقامات ذیربط کدام کاری صورت نگرفته است. بناً از مقامات معارف و رییس بامیان تقاضا داریم که در این باره کارهای موثر انجام دهند تا شاگردان این لیسه از زیر آفتاب گرم و خیمه های فرسوده نجات یابند. از رادیوی آزادی خواهان هستیم تا پیام ما را چند دفعه نشر کنند تا پیام ما به گوش مسوولین برسد. موفق باشید.


آرش از لوگر هستم:
صلح با طالبان افغانی باشد نه نوکرای پاکستان و ایران. طالبان که زیر سایه این دو کشور است هیچگاهی افغانها و افغانستان آزاد نمی خواهند.


آرین از غوربند:
دزد ها در منطقه بابور ولسوالى شیخ على ولایت پروان باعث اذیت و آزار مسافران می گردد، از مقام ولسوالى خواهانیم در مورد اقدام كنند.


احمد جان شایق از ولایت سرپل ولسوالی سانچارک:
من بخاطر تذکره به قومندانی رفتم از من 250 افغانی خواست اما من 80، افغانی داشتم نه توانستم تذکره بگیرم.


محمد ناصر نورى هستم از ولسوالى میربچه كوت كابل بشما اسمس نمودم:
در سرك كابل پروان روزانه دها موتر تسادم می كند و دهها افغان جان خود را از دست می دهد مگر مسوولین هیچ توجه نمی كنند. این پیام را به گوش مسوولین برسانید. وسلام محمد ناصر از بالاب میربجه كوت
XS
SM
MD
LG